de zon schijnt hier lekker haha - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van sebastiaan koning - WaarBenJij.nu de zon schijnt hier lekker haha - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van sebastiaan koning - WaarBenJij.nu

de zon schijnt hier lekker haha

Door: sebastiaan

Blijf op de hoogte en volg sebastiaan

16 Maart 2009 | Zuid-Afrika, Pretoria

eej mensen

het is weer bijna voorbij nog een paar daagies en dan kom ik jullie weer lekker lastig vallen haha maarik heb weer eens wat beleefd hier in het zonnige afrika.
donderdag had ik lkkr een dag vrij samen met stewart ( engelsman) en daar hebbe we goed gebruik van gemaakt als eerst zijn we naar de cheetah farm geweest super vet om die dieren zo voor je neus heen en weer te zien lopen en nu komt het alermooiste ik heb en volwassen cheetah geaait haha dat komt er is daar een cheetah die is tam en gaat naar scholen om de kinderen meer te leren over de cheetah dus voor een bepaalde prijs konden wij deze cheetah ff een aai over de bol geven.
nadat we dat gedaan hadde zijn we naar forever resort geweest (groot zwembad) dat was egt kansloos omdat wij er op een donderdag waren en dat is niet de drukste dag haha denk dat er 10 mensen waren maar met heineken in een bubbelbad zitten maakt een heleboel goed haha.
gister was het drama weer leek hier verdomme wel NL regent pijpestelen maar dat is nu weer aardig voorbij maar heb het hier prima naar me zin maar heb ook wel weer zin om naar huis te gaan maar de ballen en zie jullie zaterdag weer de groetuh

• 17 Maart 2009 - 08:23

Jeroen:

he piemel, klinkt goeds met freddie in het bubbelbad.
    we zijn benieuwd naar de foto's en de verhalen.
    we zien je snel
    groeten jeroen en diana

• 17 Maart 2009 - 18:37

Paenma:

hoi kerel, Je moet vanaf 72 uur voor vertrek herbevestigen, dit heeft ook te maken dat je weet dat de vlucht niet eerder of later vertrekt en je optijd bent. Nou hier is het stralend weer, dus houd je zwembroek, maar aan. Nog veel plezier de laatste dagen en een dikke kus ook voor je slaapaapje.

• 19 Maart 2009 - 09:50

Mama:

Hoi Sebastiaan. Je vlucht is herbevestigd. Denk erom op tijd inchecken. Nog veel plezier. Ben je lekker bruin.

• 21 Maart 2009 - 08:30

Jordo De Breezahslet:

hoi ik bel je maar je neemt niet op!
    dit is de 2de x dat ik hier kijk!
    met je breezahhhtaaltje man!

is lelijk...
    ik moet elke x met a2 meedoen dat is KUT dus drrm moet je trug komen..
    voor de rest miste ik je niet:D

hooi

• 10 April 2011 - 14:14

Pap En Mam:

Veel plezier op je nieuwe stage, als het goed is ben je er nu. Dikke kus
    Maak er iets leuks, maar ook leerzaams van.