keidruk besig - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van sebastiaan koning - WaarBenJij.nu keidruk besig - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van sebastiaan koning - WaarBenJij.nu

keidruk besig

Door: sebastiaan

Blijf op de hoogte en volg sebastiaan

05 Februari 2009 | Zuid-Afrika, Pretoria

eej mensjes

helaas een minpuntje inplaats van de pragtige zon en de 25 grade hebbe we eigenlijk best wel veel regen maar het is nog steeds zoon 20 graden haha jullie lkkr niet hihi
egt gesellige mensen hier lig telkens in een deuk maar er wordt heus wel gewerkt hoor haha
juist door al dat werken bijna geen tijd gehad voor foto's maar ben er pas voor 3 dagen dus dat komt nog wel goed
vandaag lkkr in de babykamer gezeten kleine aapjes over me heen laten springen en al die normale dingen haha
al die mensen komen egt overal vandaan een uit canada, duitsland, schotland en binnenkort een uit engeland dat wordt gesellie haha
nou ik spreek jullie wel weer als ik daar behoeften aan heb en mam ik heb in dit gat geen bereik met mijn mobiel yal je binnenkort het nmmr mailen van de vaste telefoon hier en nie zo stressen he mams ik kom heus wel heel terug alleen een paar tanden in me huid van de apen hihi

de groetuh

  • 05 Februari 2009 - 18:39

    Paps En Mams:

    Hoi schat, ik stress niet, maar we willen graag af en toe je stem horen. Het vaste nr i2 toch 0027147364090, maar ik kan me voorstellen dat je daar niet te pas en te onpas naar toekan bellen. Dus als het eventueel op een bepaalde dag moet en bepaalde tijd dan hoor ik het wel. Je voelde je zeker helemaal thuis in de babykamer. Hihi Hebben ze wel genoeg eten nu jij er bent. Hebben hier nog paar bananen liggen. dikke kus pa en ma

  • 05 Februari 2009 - 19:10

    Justa:

    Broertjee !

    zoozoo máár 20 graden?
    valt me beetje tegen hoor!
    & wees niet getreud , af en toe vallen hier ook druppels naar beneden .
    Maaar wel leuk dat ze je gelijk bij je soortgenoten zetten om je thuis te laten voelen .
    en je moet niet aleen maar lachen , ook werken hea . haha .
    doe alle aapjes maar de groetjes .
    en ik wacht wel weer tot je volgende berichtje en natuurlijk op de foto's!
    niet ondertussen alle banaantjes van de aapjes opeten hea !

    Liefs van je zusje

  • 05 Februari 2009 - 20:23

    Jeroen En Diana:

    He sebassie, lekker he een aap in je oor, weet hoe het voelt (diana)had deze revaring ook vorig jaar, maar ben er gauw weer uit gestapt.
    He en lekker aan de zuip zien we.
    he doe die afrikaners de groeten, want dankzij ons zit je daar maar mooi he (hihihihihih).
    He veel plezier en doe je best man echt tof voor je enne we we zullen je moeder wel gerust stellen hoor als we er een keer zien.

    he de groeten en toto schrijfs
    jeroen en diana

  • 07 Februari 2009 - 19:07

    Sascha:

    heeey lieverd !!!
    nou, zo te lezen gaat het allemaal wel goed daar in afrika ! jammer voor je dat het regent:P ik ben wel benieuwd naar je foto's hoor !!! ik heb je trouwens toegevoegd @ hyves.. ik had je mailtjee gehad. Nou.. ik zal je site in de gateee houdee en heel veel plezier nog.. tot over een paar weekjes :)

    liefs, en een dikke kus van je liefstee vriendinnetjeee ! hihihi :p

  • 08 Februari 2009 - 12:49

    Pa En Ma:

    Hallo lieverd,

    waar blijven die mooie foto's van jou. Is het weer al beter en ben je druk? Wat voor beesten zij er zoal. We horen graag weer gauw van je. Ruben is een hele week flink ziek geweest. Hoge koorts en is nu weer aan het opknappen. Je krijgt van heel veel mensen de groeten, o.a. alle ouwe buurtjes. Dikke kus van ons

  • 08 Februari 2009 - 19:52

    Cock En Jacqueline:

    He Sebastiaan, ff een berichie uut Marienbarg.
    Leuk om te lesen dat je goed ben aan gekomen en dat je het naar je zin hebt. Zijn er trouwens nog leuke wichies (meisies) daar, die niet op een aap lijken?? Die aapies komen jouw natuurlijk niet onbekend voor, want thuis zitten er ook een paar languit op de bank. Nou jongen, heel veel plezier daar, wij houwen hier de wilde dieren wel in toom. Zijn ook benieuwd naar de foto's die je gaat maken, maar je hebt het natuurlijk errug druk. Heeje, de groetjes van ons allen hier.

  • 09 Februari 2009 - 07:45

    Tante Nel:

    Dag Sebastiaan,

    Veel succes met je stage daar in Afrika. Hopelijk heb je er een paar mooie en leerzame (!) weken.

    groetjes,
    tante Nel

  • 09 Februari 2009 - 19:49

    Ruben:

    heey schoonheid, zit de eerste week er alweer op joh, en willen de aapjes al dat je blijft? wij wel!!!;)
    volgende week gaan wij en lekker weekje naar italie, ik hoop niet dat je daar erg mee zit terwijl jij in de snikhete zon de banaantjes staat te schillen.. die je niet eens zelf op mag eten! haha arme jongen.

    ruuuustig ouwe, en zet die foto's nou op de site!!!....

    ps. vitesse - ajax 4-1, kampioenschap moet jij maar ff bij ajax cape town (zuid-afrika) ophalen

  • 11 Februari 2009 - 03:42

    Jordooo:

    sebastiaan
    ff over je stukje
    ik werk met
    serviers
    polen
    duitsers
    turken
    marrokanen.
    dus je had ook gewoon bij mij kunnen komen werken in de kaasfabriek!

    liefss

    ps. we missen je niet;)

  • 11 Februari 2009 - 14:44

    Yvonne:

    eeey sebasje!!
    hier regent het ook maar is het ijskoud.
    Ik hou je site in de gaten, en stuur je trouw berichtjes hoor;)
    wil snel die foto's zien!
    doeg schat veel plezier.
    kusjes aan de zebra's.

  • 13 Februari 2009 - 12:23

    Papekop:

    Hoi schat, we gaan ervan uit dat je het hardstikke druk hebt en nog steeds naar je zin. een dikke kus van ons allemaal. Tjus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Pretoria

sebastiaan

Actief sinds 05 Jan. 2009
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 16035

Voorgaande reizen:

01 Januari 2015 - 30 Juni 2015

Malawi 2015

09 April 2011 - 20 Augustus 2011

internship at Munda Wanga

01 Februari 2009 - 20 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: