foto's staan erop hoor (Y) - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van sebastiaan koning - WaarBenJij.nu foto's staan erop hoor (Y) - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van sebastiaan koning - WaarBenJij.nu

foto's staan erop hoor (Y)

Door: sebastiaan

Blijf op de hoogte en volg sebastiaan

09 Maart 2009 | Zuid-Afrika, Pretoria

ej ej ej

het klopt dat de foto's er nie opstaan. internet is hier totaal drama en hyves werkt nie mee.
maar de zon is hier meer gaan schijnen heb eindelijk me kleurtie haha en ik ben klaar met leren,?? ff in het kort (deed hier een soort opleiding om field guide te worden en moest bijne elke dag 4 uur leren maar afgelopen zaterdag was de test hoop dat ik het goed genoeg gemaakt heb maar we zullen zien en dat was dus ook de reden dat ik hier egt nog niks gedaan heb maar inde laatste 2 weken wil ik nog naar de cheeta farm krokodil farm en natuurlijk het zwembadje hier in bela bela maar dat vertel ik alluhmaal later wat zeker grappig is ik denk dat ik me nieuwe sport gevonden heb haha cricket dat spelen we hier als we f vrij zijn zeker lol.
vandaag veelste hard gewerkt hele dag kruiwagens op en neer gereden maarjah dat hoort der bij Jeuj mam ben van plan om vanaaf ff te bellen maar moe ff kijken of ik de

  • 09 Maart 2009 - 17:21

    Pa En Ma:

    Hoi Knul fijn dat je even belde, zal je morgen de info geven via de email adres.
    Nog veel plezier de komende 1 1/2 week en dikke kus van ons allemaal. pa en ma en de rest van de bende, dus ook de poesjes, Zazoe en Wibi xxxxxxx

  • 10 Maart 2009 - 14:00

    Pa En Ma:

    Hoi Sebastiaan heb een berichtje naar je email adres gestuurd, als niet aangekomen is of niet duidelijk lezen we het wel via deze site.

    xxx pama

  • 11 Maart 2009 - 14:22

    Tante Nel:

    Hallo Sebastiaan,

    Ziet er allemaal goed uit!

    groetjes,
    Tante Nel

  • 11 Maart 2009 - 19:20

    Justa:

    Broertjee !

    nog even en dan kom je ons weer lastigvallen thuis hea .
    balen man .
    maar 't zou wel leuk zijn als je het lekkere weer mee naar huis neemt . is dat een optie?
    neeee we missen je wel hoor .
    dus gezellig als je weer thuis bent .
    ben benieuwd naar je verhalen + alle foto's !
    btw , al beetje een neger geworden??

    Lieeefs ,

    Je zusje .

  • 13 Maart 2009 - 08:52

    Sas En Yveé:

    heey lieverd!!
    leuk weer wat van je tehoren!
    we missen je hier wel op school hoor.
    jammer dat de fotos niet lukken,maar we zien ze snel!
    (L) kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Pretoria

sebastiaan

Actief sinds 05 Jan. 2009
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 16036

Voorgaande reizen:

01 Januari 2015 - 30 Juni 2015

Malawi 2015

09 April 2011 - 20 Augustus 2011

internship at Munda Wanga

01 Februari 2009 - 20 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: