foto's staan erop hoor (Y) - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van sebastiaan koning - WaarBenJij.nu foto's staan erop hoor (Y) - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van sebastiaan koning - WaarBenJij.nu

foto's staan erop hoor (Y)

Door: sebastiaan

Blijf op de hoogte en volg sebastiaan

14 Februari 2009 | Zuid-Afrika, Pretoria

hallo mensen uit het koude kikkerlandje

het is 9 dagen geleden dat je voor het laatst wat van mij heb gehoord dus hier komt de rest van de info.
het weer is flink opgeknapt aan het begin hadde we nog wel wat regen maar de afgelopen 3-4 dagen is het egt zalig .

ik heb hier me eigen groep apen die ik moet verzorgen (voeren, hok schoonhouden) daar ben ik mee besig en tegelijkertijd volg ik hier een soort opleiding om een nature ranger te kunnen worden dat is zeker leerzaam zoiezo beter dan wat ik op school doe hihi
wat ook heeeeeel leuk is dat we 11 kleine aapjes hebbe maar nu komt het elke avond neem ik eentje me in bed (niet vies gaan denken stelletje purvers)haha
neej het aapie krijgt een luiertje om en dan nog een dekentje en dan slaapt die gesellig mee in mijn bed alleen de derde dag was het minder tof toen het aapje me om 3 uur wkkr maakte zag ik dat die ze luier verloren was probeerde het vast te maken met een pleister (kon niks ander vinden haha )
maar toen ik die ochtend wkkr werd was die er weer af dus darna heeft die op de grond gepoept en op mijn kussen staan plassen haha.
gister iets totaal anders gedaan we (shelby, gaile, steward en ik ) gingen met een jeep door een park op zoek naar de wilde dieren dat was egt meesterlijk hier komt wt we hebbe gesien : nijlpaard, giraffe, impala's, zebra, en nog meer van die impala's haha maar toen we klaar waren met de trip stonden er opeens 2 kleine tijgers voor ons di heb ik lkkr geaaid en ook nog eens 3 kleine leeuwtjes daar hou ik van.
dus dat was een goede ervering. eej fam. veel plezier in italie niks breken he en helaas geen hele mooie dames hier maar ik blijf zoeken haha
en mam over het eten ze praten er druk over meestal eet ik 2 borden omdat 1 niet genoeg is maar dat vinden ze wel grappig ze noemen me hier de kaaskop haha

nou hopelijk kijkt iedereen de foto's ZE STAAN EROP en jullie horen wel van mij groetuh aan iedereen(Y)

  • 14 Februari 2009 - 17:58

    Sascha:

    waar staan ze dannn?

    kan ze niet vindee :(

    (k)

  • 16 Februari 2009 - 13:11

    Jeroen En Diana:

    he tietebek.....

    lekker daar zeker?? neem ff een biefstuk mee voor je neef, hahahaaaa

    veel plezier nog we spreken je.

  • 16 Februari 2009 - 15:00

    Pa En Ma:

    met skien gaat het goed helemaal top, veelsneeuw, klein gebied, dus niet yodruk.papa z,n 06 is 0622016607, die heeft een abonn dus kan je wel naar bellen. of is er eentijdstip dat we jou daar kunnen bellen. geweldig dat je leeuwen geaait hebt. een dikke kus van ons allevier uit italie. we missen je en nog heel veel plezier.

  • 16 Februari 2009 - 15:08

    Pa En Ma:

    hoi kaaskop nog een berichtje van je pa en ma uit italie, we zitten in een internetcafe. we zien geen foto,s hoor! Hoe zijn de andere jongelui en heb je al gezwommen in dat lekkere zwembad? DOEG we gaan even boodschappen doen en dan een pilsje nemen. was gister wel - 14 op de piste, justa en ruben zijn aan het zwemmen in het zwembad van het hotel. wodrt je kleding netjes gewseen gen gestreken en wat eet je zoal zal geen boerenkool wezen toch. nou nog heel veel dikke zoenen van ons allemaal en we kijken thuis weer op de site.

  • 16 Februari 2009 - 16:38

    Elianne:

    Hey oud klasgenootje! Clowntje hier!

    Leuk om je verhalen zo te lezen zeg! Ben wel een beetje jaloers!!
    Zo te zien heb je het heel erg naar je zin!
    Nou geniet er lekker van want voor je het weet ben je weer terug..

    Kuss Elianne Aka Clowntje :P

  • 17 Februari 2009 - 19:32

    Femke:

    hallo

    is iemand stik jaloers hier:O klinkt allemaal super leuk man!Ik gaat ook ff je foto's bekijken.

  • 20 Februari 2009 - 20:14

    Daisy:

    Heyyy schatje,

    Ik ben blij om te horen dat het goed met je gaat en dat je het zo naar je zin hebt!!! En ook heel fijn voor je dat je niet alleen hoeft te slapen s nachts ;-) hihihi!!! En leer je veel en mag je veel doen?? wel echt superleuk zo tussen alle beesten maar ik kan helaas je foto's niet zien, stuur ze anders naar mn mail als je tijd hebt en anders gaan we als je terug ben een avondje foto's kijken (gesellie!!) Ik mis je wel hoor schatje maar ik kan om je verhalen ook net zo hard lachen!!!
    Veel liefs kus

  • 22 Februari 2009 - 09:20

    Pa En Ma:

    Hoi Sebastiaan we zijn weer heel terug in Papekop. Laat je weer snel wat van je horen middels je site en wat je allemaal daar doet, wat uitgebreider als het kan. Dikke kus van ons allemaal

  • 22 Februari 2009 - 09:53

    Tjabel:

    toch wel op zoek naar dames?

    haha
    groeten uit oudewater

  • 22 Februari 2009 - 15:55

    Oom Tjabel:

    Waar zijn die foto's ?????
    Je hebt het goed naar je zin, lees ik wel. Kun je niet een aapje meenemen voor ons?

    groetjes en geniet maar!!

  • 23 Februari 2009 - 15:30

    Jan Van Der Kleij:

    Hi Sebastiaan,
    hoe gaat het met je in Warmbad? Al in de disco in Warmbad geweest op zaterdagavond? Heb je de krokodillenfarm vlak bij je al bezocht. Een aanrader is ook Cheetapark De Wildt. Ook dat is vlakbij waar jij zit. Ik hoop voor je dat een leerzame stage hebt, doch vooral ook wat van het o zo mooie land kan zien. Het zwembad in Warmbad is ook een aanrader.
    Veel plezier nog!
    Met vriendelijke groet,
    Jan van der Kleij

  • 23 Februari 2009 - 16:52

    Pa En Ma:

    Hoi vent, Wat eet je daar zo al. het zal geen tomatensoep met een snackie zijn. Als jij ons belt kunnen wij jou terug bellen middels een nr. dat het bellen goedkoper maakt. Ga je gauw weer wat schrijven. Want we willen weten hoet het met de aapjes is en nou ja we willen gewoon heel veel weten, dus hup aan het werk een dikke zoen van ons pa en ma en oja ook een lik van Baloe, Birra en een schreeuw van Zazoe en een snuffel van Wibi

  • 23 Februari 2009 - 19:17

    Cock En Jacqueline:

    He kerel, hoe gaat het met je?nog steeds naar je zin? We zijn benieuwd naar de volgende berichten, we vinden het wel leuk dat je zo mooi schrijft over je vriendjes. We wachten met spanning af op je volgende schrijven.
    Groetjes van de boer'nleu

  • 24 Februari 2009 - 09:21

    Tante Nel:

    Hallo Sebastiaan,

    Lijkt me allemaal prachtig wat je ziet en meemaakt. Ik zit me alleen af te vragen of je zomaar kleine tijgertjes en leeuwtjes kunt aaien; is er geen moeder in de buurt, die je aan kan vallen?
    Kaaskop is in België een scheldwoord voor Nederlanders.
    Ik zie dat de familie weer terug is uit Italië. Ik hoop dat ze een mooie vakantie gehad hebben.

    hartelijke groetjes,
    Tante Nel

  • 26 Februari 2009 - 16:53

    Pa En Ma:

    Hallo vrind, Laat je weer eens wat van je horen. Hoe gaat het met de talen. Oja even een financieel weetje. Er ligt een bon van 60,-- die + 2 x mnd telrek. op je te wachten, dus niet alles opmaken graag. hoe gaat het met de babie-aapjes? dikke kus uit Papekop.

  • 26 Februari 2009 - 19:10

    Steffe:

    ey kerel lagge man dat verhaaltje van je zeker met die aap :P smeerug :P whahah maja veel plezier nog he ene .. we misse je hoor :P

  • 26 Februari 2009 - 19:25

    Ab En Marrie:

    Hoi Sebastiaan,wat leuk om te lezen hoe het je daar vergaat in de bush. We zijn best wel jaloers op jou om wat je allemaal beleeft. Ik ga zo op Hyves je foto's bekijken. Hou je taai en geniet nog maar lekker van alles. Groetjes uit Waddinxveen...

  • 02 Maart 2009 - 17:12

    Ruben:

    eey pannekoek, die aap zal daar wel een hele goeie reden voor gehad hebben!!!... zaterdag hebben we 6-3 verloren bij sportief vrij kansloos maar we missen natuurlijk wel onze minst slechte verdediger;) hoe gaat t nu verder daar, beetje goed weer? t gaat wel snel zeg, nog maar 3wkn en dan moeten we je alweer ophalen:P... doe de groeten aan al je homy's daar en gedraag je nog ff he.
    check j later ouwe

  • 07 Maart 2009 - 11:08

    Pa En Ma:

    Hoi Sebastiaan laat je nog eens wat van je horen. We weten wel dat je druk bent met luiers verschonen, maar toch af en toe een klein berichtje. Hier gaat alles goed. Papa heeft z'n stoere mannen weekend. Dikke kus van ons allemaal

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Pretoria

sebastiaan

Actief sinds 05 Jan. 2009
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 16030

Voorgaande reizen:

01 Januari 2015 - 30 Juni 2015

Malawi 2015

09 April 2011 - 20 Augustus 2011

internship at Munda Wanga

01 Februari 2009 - 20 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: