de eerste paar dagen - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van sebastiaan koning - WaarBenJij.nu de eerste paar dagen - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van sebastiaan koning - WaarBenJij.nu

de eerste paar dagen

Door: sebastiaan

Blijf op de hoogte en volg sebastiaan

04 Februari 2009 | Zuid-Afrika, Pretoria

na een lange vlucht van 10 uur aangekomen in zuid afrika toen nog 2 uur rijden en we waren in bambelela
egt geweldig om hier stage te kunnen lopen ik kwam binnen en gelijk sprongen der apen over je hoofd heen en stond er een tamme babay zebra je aan te kijken.
de tweede dag meegelopen en alles een beetje bekeken al het eten snijden en de aapjes voeren en s'avonds komen er allemaal baby aapjes mee om gevoerd te worden en om te blijven slapen

nou tot volgende keer en ga binnuhkort wel wt foto'erop zetten

• 05 Februari 2009 - 07:00

Mama En Papa:

Hoi hoi fijn dat je het naar je zin hebt. We hebben je geprobeerd te bellen, maar je voicemail stond aan. Is het mogelijk dat je daar een goedkope simkaart koopt, dan kunnen we je goedkoop bellen. Gaat het ook goed met de taal en met hoeveel slaap je daar en hoe zijn de eigenaars en de andere vrijwilligers.? laat je gauw weer wat van je horen? Dikke kus pa en ma

• 07 Februari 2009 - 17:56

Ruben:

klinkt goed man!
    wat je s'nachts allemaal met die aapjes doet zien we binnekort op de foto's!!
    veel plezier verder nog he!
    het voetbal was vandaag trouwens afgelast... laterss

• 11 Februari 2009 - 14:05

Nichelle:

Hee,
    Waar blijven die prachtige foto's nou? Je voelt je zeker helemaal op je plek tussen die gekke baby aapjes haha. Jammer van de 25graden daar baal je van je haha veel plezier nog en ik stuur nog wel een keer een berichtje en ik hou je in de gaten.
    Xx nichelle